Θερμιδομετρητής - Θερμίδες - Δίαιτα info@calories.com.gr
Ο Ημερήσιος θερμιδομετρητής σας...

Θερμιδομετρητής Ψάρια

Γλωσσάρι αναζήτησης Θερμίδων

ΑΓΚΛΜΞΠΡΣΤΧ
BP
Boquerones (Ισπανικό) Μερίδα 300 Θερμίδες
Pla manow (ψάρι με σάλτσα λεμονιού) (Ταϊλανδέζικο) Μερίδα 400 Θερμίδες
Αντσούγια Ένα/μία 20 Θερμίδες
Αντσούγια στο λάδι Ένα/μία 20 Θερμίδες
Αντσούγια σωληνάριο Κουταλάκι Γλυκού 50 Θερμίδες
Γαλέος τηγανητός σκορδαλιά (1 μεγάλο κομμάτι) με 1 κ. σούπας σκορδαλιά Μερίδα 420 Θερμίδες
Γαύρος στο φούρνο με ντομάτα Μερίδα 310 Θερμίδες
Γαύρος τηγανητός Μερίδα 360 Θερμίδες
Γλώσσα πάνε Ένα/μία 284 Θερμίδες
Γλώσσα ψητή Ένα/μία 210 Θερμίδες
Γόπα τηγανητή Μερίδα 300 Θερμίδες
Κακαβιά 1 Πιάτο 350 Θερμίδες
Κέφαλος ψάρι βραστό Μερίδα 208 Θερμίδες
Κοκκωβιός, ψάρι τηγανητό με βούτυρο Μερίδα 400 Θερμίδες
Κολιός ψάρι φούρνου με ντομάτα Μερίδα 380 Θερμίδες
Κολιός ψάρι ψητό Μερίδα 250 Θερμίδες
Κροκέτες ψαριού Ένα/μία 180 Θερμίδες
Κυπρίνος 1κιλό 345 Θερμίδες
Λιθρίνι ψητό χωρίς λάδι 1κιλό 940 Θερμίδες
Μαρίδες τηγανητές Μερίδα 330 Θερμίδες
Μαρίδες ωμές 1κιλό 980 Θερμίδες
Μπακαλιάρος βαστός η ψητός χωρίς λάδι Μερίδα 149 Θερμίδες
Μπακαλιάρος κροκέτες Ένα/μία 180 Θερμίδες
Μπακαλιάρος πλακί Μερίδα 280 Θερμίδες
Μπακαλιάρος τηγανητός Μερίδα 380 Θερμίδες
Μπακαλιάρος τηγανητός (1 κ. σούπας σκορδαλιά) Μερίδα 476 Θερμίδες
Μπαρμπούνια τηγανητά Μερίδα 300 Θερμίδες
Μπαρμπούνια ψητά Μερίδα 146 Θερμίδες
Ξιφίας ψητός Μερίδα 260 Θερμίδες
Παλαμίδα ψητή Μερίδα 230 Θερμίδες
Πέστροφα βραστή Μερίδα 130 Θερμίδες
Πέστροφα ψητή Μερίδα 184 Θερμίδες
Ρέγγα καπνιστή Πηρουνιά 40 Θερμίδες
Σαρδέλλες λαδιού Ένα/μία 40 Θερμίδες
Σαρδέλλες ωμές 1κιλό 1600 Θερμίδες
Σκουμπρί καπνιστό 100γρ 220 Θερμίδες
Σκουμπρί φρέσκο ψητό 1κιλό 1035 Θερμίδες
Σολομός καπνιστός Φέτα 136 Θερμίδες
Σολομός στον ατμό 100γρ 188 Θερμίδες
Συναγρίδα ψητή με λαδολέμονο Μερίδα 220 Θερμίδες
Συναγρίδα ψητή σκέτη Μερίδα 120 Θερμίδες
Σφυρίδα βραστή μαγιονέζα ( με 1 κουταλιά μαγιονέζα) Μερίδα 267 Θερμίδες
Σφυρίδα βραστή σκέτη Μερίδα 176 Θερμίδες
Τόνος κονσέρβα λαδιού Κουτάλι Σούπας 110 Θερμίδες
Τόνος κονσέρβα λαδιού στραγγισμένη 100γρ 168 Θερμίδες
Τόνος κονσέρβα λαδιού, υγρό - ψαχνό 100γρ 290 Θερμίδες
Τόνος κονσέρβα σε νερό Κουτάλι Σούπας 48 Θερμίδες
Τόνος κονσέρβα σε νερό. υγρό - ψαχνό 100γρ 128 Θερμίδες
Τόνος φρέσκος ψητός σκέτο Μερίδα 160 Θερμίδες
Τσιπούρα ψητή 100γρ 118 Θερμίδες
40γρ 47 Θερμίδες
1κιλό 1180 Θερμίδες
Τσίρος με λάδι Ένα/μία 55 Θερμίδες
Χέλι καπνιστό 100γρ 350 Θερμίδες
Πηρουνιά 46 Θερμίδες
Σύνδεση
Δωρεάν Εγγραφή

για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο Αρχείο Μετρήσεων
καθώς και να κάνετε χρήση του Ημερήσιου Θερμιδομετρητή
BMI
υπολογισμός
Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
BMR
υπολογισμός
Τί είναι ο Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός
Φύλο: Γυναίκα Άνδρας
Ηλικία: Ετών
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
Φυσική Δραστηριότητα:
Ψηφοφορία
η γνώμη σας
Θα σας ενδιέφερε το Calories.com.gr να σας προτείνει εξειδικευμένους επαγγελματίες αδυνατίσματος / γυμναστικής στην περιοχή σας;
Ναι, θα με ενδιέφερε αρκετά
Όχι, δεν ενδιαφέρομαι
Κατασκευή Ιστοσελίδων INTERNETi Eat Yourself Greek!
top

Πώς υπολογίζουμε μια μερίδα;

Συνήθως, όταν λέμε «κανονική μερίδα», αναφερόμαστε στην κλασική μερίδα εστιατορίου, δηλαδή μία ποσότητα φαγητού η οποία χωρά σε ένα μέτριο βαθύ πιάτο χωρίς να ξεπερνά το χείλος του, π.χ. 1 μέτριο βαθύ πιάτο μακαρόνια ή 1 μέτρια μπριζόλα με συνοδευτικό ρύζι και λαχανικά ή 1 μέτριο πιάτο όσπρια έως το χείλος του πιάτου.

Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν κάποιοι γενικότεροι κανόνες που μπορούμε να ακολουθήσουμε σχετικά με το πόσο πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας, προκειμένου να διατηρήσουμε μια ισορροπία στη διατροφή μας. Αν, όμως, θέλετε να χειριστείτε το θέμα της μερίδας πιο συγκεκριμένα και εξειδικευμένα, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό που θα σας δώσει εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Μερίδες φρούτων και λαχανικών: Όσον αφορά τα ωμά λαχανικά, ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσετε 1 μερίδα είναι να τα κόψετε και να τα μετρήσετε σε 1 φλιτζάνι (όπου 1 φλιτζάνι = 1 μερίδα). Διαφορετικά, το μέγεθος 1 γροθιάς είναι περίπου το μέγεθος της μίας μερίδας, ενώ στα περισσότερα φρούτα, το μέτριο μέγεθος συμπληρώνει μια μερίδα (π.χ. 1 μέτριο μήλο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 μέτρια μπανάνα κ.ο.κ.). Στα μαγειρεμένα λαχανικά, η μερίδα ισούται περίπου με λίγο λιγότερο από το μισό φλιτζάνι.

Μερίδες ψαριών/θαλασσινών: Η μία μερίδα ψαριού έχει μέγεθος περίπου όσο μια μέτρια γυναικεία παλάμη και σε γραμμάρια το άπαχο ψάρι πρέπει να φτάνει ως τα 140, ενώ το λιπαρό ως τα 120. Η μερίδα θαλασσινών φτάνει τα 100-120 γραμμάρια (περίπου 12-15 μικρές γαρίδες ή 7 μεγάλες).

Μερίδες κρεατικών: Τα 100-120 γραμμάρια κρέας που συνιστούν και πάλι μια μερίδα, είναι ίσα με μια γυναικεία παλάμη και σε αυτή την περίπτωση. Ένα στήθος κοτόπουλου ή ένα μπούτι αποτελούν μια μερίδα, αρκεί να αφαιρέσετε την πέτσα.

Μερίδες οσπρίων: Όταν μαγειρεύετε φακές, φασόλια και ρεβίθια, μην ξεχνάτε ότι η μία μερίδα συμπληρώνεται με 1,5 φλιτζάνι μαγειρεμένου φαγητού, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 300 γραμμάρια.

Μερίδες λαδερών: Αν είστε λάτρεις των λαδερών, προτιμήστε τα χωρίς υπερβολές στο ψωμί –ειδικά αν κάνετε δίαιτα- και μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένου φαγητού ανά μερίδα.

Μερίδες γαλακτοκομικών: Μια μερίδα τυρί ισούται με περίπου 1 σπιρτόκουτο, ενώ 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι συνιστούν και πάλι μια μερίδα.

Μερίδες δημητριακών/ζυμαρικών: Τα δημητριακά του πρωινού πρέπει να γεμίζουν τα 2/3 μιας κούπας του καφέ, ενώ η μία μερίδα μαγειρεμένο ρύζι ή μακαρόνια αντιστοιχεί σε 2 φλιτζάνια (περίπου όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μια μερίδα ψωμιού πρέπει να έχει το μέγεθος μιας φέτας που να θυμίζει κασέτα κασετοφώνου.

Μερίδες διάφορων τροφών: Αν πρόκειται να φάτε πατάτες, η μία μερίδα τους ισοδυναμεί με 10 τηγανητές πατάτες ή 2 μικρές ψητές πατάτες (ή 1 μεγαλύτερη, όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων, όπως π.χ. σταφίδες, δεν πρέπει να ξεπερνάει το ¼ του φλιτζανιού, ενώ αν το πρόγραμμα λέει… αβγό, η μερίδα ισούται με δύο βραστά. Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ή ελαιόλαδο θεωρείται 1 μερίδα για το κάθε ένα και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των ξηρών καρπών. Στο σινεμά, φροντίστε να μην ξεπεράσετε τα 2 φλιτζάνια ποπ κορν και το κομμάτι κέικ που σας κερνάνε, πρέπει να έχει μέγεθος δισκέτας για να θεωρηθεί 1 μερίδα.

Πηγή: www.clickatlife.gr