Θερμιδομετρητής - Θερμίδες - Δίαιτα info@calories.com.gr
Ο Ημερήσιος θερμιδομετρητής σας...

Θερμιδομετρητής Πουλερικά

Γλωσσάρι αναζήτησης Θερμίδων

ΓΚΝΟΠΣΤΦ
AGT
Arroz con pollo (κοτόπουλο με ρύζι) (Ισπανικό) Μερίδα 200 Θερμίδες
Gai HOH ΒΑΙ Teo (κοτόπουλο τυλιγμένο σε φύλλα bandan) (Ταϊλανδέζικο) Μερίδα 420 Θερμίδες
Gang PED bhed yang (πάπια κάρυ) (Ταϊλανδέζικο) Μερίδα 540 Θερμίδες
Tandoori κοτόπουλο (Ινδικό) Μερίδα 300 Θερμίδες
Γαλοπούλα βραστή στήθος Μερίδα 250 Θερμίδες
Γαλοπούλα γεμιστή Μερίδα 450 Θερμίδες
Κόκορας κρασάτος Μερίδα 585 Θερμίδες
Κοτόπουλο burrito (Μεξικάνικο) Μερίδα 600 Θερμίδες
Κοτόπουλο chasseur (Γαλλικό) Μερίδα 480 Θερμίδες
Κοτόπουλο chimichanga (Μεξικάνικο) Μερίδα 675 Θερμίδες
Κοτόπουλο dhansk (Ινδικό) Μερίδα 720 Θερμίδες
Κοτόπουλο enchilada (Μεξικάνικο) Μερίδα 615 Θερμίδες
Κοτόπουλο Korma (Ινδικό) Μερίδα 870 Θερμίδες
Κοτόπουλο Tikka Masala (Ινδικό) Μερίδα 680 Θερμίδες
Κοτόπουλο βραστό σκέτο Μερίδα 210 Θερμίδες
Κοτόπουλο βραστό σκέτο χωρίς πέτσα Μερίδα 170 Θερμίδες
Κοτόπουλο κοκκινιστό με μπάμιες Μερίδα 460 Θερμίδες
Κοτόπουλο κοκκινιστό με χυλοπίτες Μερίδα 530 Θερμίδες
Κοτόπουλο λεμονάτο (Chicken in lemon sauce) (Κινέζικο) Μερίδα 300 Θερμίδες
Κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες Μερίδα 480 Θερμίδες
Κοτόπουλο με ανανά (Chicken and pineapple) (Κινέζικο) Μερίδα 310 Θερμίδες
Κοτόπουλο με γλυκόξινη σάλτσα (Sweet & Sour Chicken) (Κινέζικο) Μερίδα 445 Θερμίδες
Κοτόπουλο με καρύδια (Chicken and cashew nuts) (Κινέζικο) Μερίδα 380 Θερμίδες
Κοτόπουλο με κάσιους ή αμύγδαλα (Almond or Cashew Chicken) (Κινέζικο) Μερίδα 585 Θερμίδες
Κοτόπουλο με λαζάνια (Chicken Chow Mein) (Κινέζικο) Μερίδα 490 Θερμίδες
Κοτόπουλο με λαχανικά τσοπ σούι (Chicken Chop Suey) (Κινέζικο) Μερίδα 305 Θερμίδες
Κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο Μερίδα 510 Θερμίδες
Κοτόπουλο πάνε με πατάτες Μερίδα 510 Θερμίδες
Κοτόπουλο φιλέτο 100γρ 128 Θερμίδες
Κοτόπουλο ψητό σούβλας Μερίδα 230 Θερμίδες
Νουντλς με κοτόπουλο και λαχανικά σε σάλτσα σετσουάν (Noodles with Chicken & Vegetables in Szechuan sauce) (Κινέζικο) Μερίδα 465 Θερμίδες
Ορτύκι ψητό Ένα/μία 300 Θερμίδες
Πάπια με σάλτσα πορτοκαλιού (Γαλλικό) Μερίδα 840 Θερμίδες
Πάπια ψητή Μερίδα 460 Θερμίδες
Πέρδικα κοκκινιστή Μερίδα 257 Θερμίδες
Πέρδικα ψητή Μερίδα 206 Θερμίδες
Συκωτάκια πουλιών κοκκινιστά Κουτάλι Σούπας 125 Θερμίδες
Τηγανητή φτερούγα (Fried Chiken Wing) (Κινέζικο) Ένα/μία 190 Θερμίδες
Τραγανή πάπια (Crispy duck, four pancakes) (Κινέζικο) Μερίδα 800 Θερμίδες
Φουά-Γκρα Κουταλάκι Γλυκού 28 Θερμίδες
Φτερούγες κοτόπουλου με dip μπάρμπεκιου (Μεξικάνικο) Μερίδα 520 Θερμίδες
Σύνδεση
Δωρεάν Εγγραφή

για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο Αρχείο Μετρήσεων
καθώς και να κάνετε χρήση του Ημερήσιου Θερμιδομετρητή
BMI
υπολογισμός
Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
BMR
υπολογισμός
Τί είναι ο Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός
Φύλο: Γυναίκα Άνδρας
Ηλικία: Ετών
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
Φυσική Δραστηριότητα:
Ψηφοφορία
η γνώμη σας
Θα σας ενδιέφερε το Calories.com.gr να σας προτείνει εξειδικευμένους επαγγελματίες αδυνατίσματος / γυμναστικής στην περιοχή σας;
Ναι, θα με ενδιέφερε αρκετά
Όχι, δεν ενδιαφέρομαι
Eat Yourself Greek! Κατασκευή Ιστοσελίδων INTERNETi
top

Πώς υπολογίζουμε μια μερίδα;

Συνήθως, όταν λέμε «κανονική μερίδα», αναφερόμαστε στην κλασική μερίδα εστιατορίου, δηλαδή μία ποσότητα φαγητού η οποία χωρά σε ένα μέτριο βαθύ πιάτο χωρίς να ξεπερνά το χείλος του, π.χ. 1 μέτριο βαθύ πιάτο μακαρόνια ή 1 μέτρια μπριζόλα με συνοδευτικό ρύζι και λαχανικά ή 1 μέτριο πιάτο όσπρια έως το χείλος του πιάτου.

Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν κάποιοι γενικότεροι κανόνες που μπορούμε να ακολουθήσουμε σχετικά με το πόσο πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας, προκειμένου να διατηρήσουμε μια ισορροπία στη διατροφή μας. Αν, όμως, θέλετε να χειριστείτε το θέμα της μερίδας πιο συγκεκριμένα και εξειδικευμένα, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό που θα σας δώσει εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Μερίδες φρούτων και λαχανικών: Όσον αφορά τα ωμά λαχανικά, ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσετε 1 μερίδα είναι να τα κόψετε και να τα μετρήσετε σε 1 φλιτζάνι (όπου 1 φλιτζάνι = 1 μερίδα). Διαφορετικά, το μέγεθος 1 γροθιάς είναι περίπου το μέγεθος της μίας μερίδας, ενώ στα περισσότερα φρούτα, το μέτριο μέγεθος συμπληρώνει μια μερίδα (π.χ. 1 μέτριο μήλο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 μέτρια μπανάνα κ.ο.κ.). Στα μαγειρεμένα λαχανικά, η μερίδα ισούται περίπου με λίγο λιγότερο από το μισό φλιτζάνι.

Μερίδες ψαριών/θαλασσινών: Η μία μερίδα ψαριού έχει μέγεθος περίπου όσο μια μέτρια γυναικεία παλάμη και σε γραμμάρια το άπαχο ψάρι πρέπει να φτάνει ως τα 140, ενώ το λιπαρό ως τα 120. Η μερίδα θαλασσινών φτάνει τα 100-120 γραμμάρια (περίπου 12-15 μικρές γαρίδες ή 7 μεγάλες).

Μερίδες κρεατικών: Τα 100-120 γραμμάρια κρέας που συνιστούν και πάλι μια μερίδα, είναι ίσα με μια γυναικεία παλάμη και σε αυτή την περίπτωση. Ένα στήθος κοτόπουλου ή ένα μπούτι αποτελούν μια μερίδα, αρκεί να αφαιρέσετε την πέτσα.

Μερίδες οσπρίων: Όταν μαγειρεύετε φακές, φασόλια και ρεβίθια, μην ξεχνάτε ότι η μία μερίδα συμπληρώνεται με 1,5 φλιτζάνι μαγειρεμένου φαγητού, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 300 γραμμάρια.

Μερίδες λαδερών: Αν είστε λάτρεις των λαδερών, προτιμήστε τα χωρίς υπερβολές στο ψωμί –ειδικά αν κάνετε δίαιτα- και μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένου φαγητού ανά μερίδα.

Μερίδες γαλακτοκομικών: Μια μερίδα τυρί ισούται με περίπου 1 σπιρτόκουτο, ενώ 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι συνιστούν και πάλι μια μερίδα.

Μερίδες δημητριακών/ζυμαρικών: Τα δημητριακά του πρωινού πρέπει να γεμίζουν τα 2/3 μιας κούπας του καφέ, ενώ η μία μερίδα μαγειρεμένο ρύζι ή μακαρόνια αντιστοιχεί σε 2 φλιτζάνια (περίπου όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μια μερίδα ψωμιού πρέπει να έχει το μέγεθος μιας φέτας που να θυμίζει κασέτα κασετοφώνου.

Μερίδες διάφορων τροφών: Αν πρόκειται να φάτε πατάτες, η μία μερίδα τους ισοδυναμεί με 10 τηγανητές πατάτες ή 2 μικρές ψητές πατάτες (ή 1 μεγαλύτερη, όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων, όπως π.χ. σταφίδες, δεν πρέπει να ξεπερνάει το ¼ του φλιτζανιού, ενώ αν το πρόγραμμα λέει… αβγό, η μερίδα ισούται με δύο βραστά. Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ή ελαιόλαδο θεωρείται 1 μερίδα για το κάθε ένα και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των ξηρών καρπών. Στο σινεμά, φροντίστε να μην ξεπεράσετε τα 2 φλιτζάνια ποπ κορν και το κομμάτι κέικ που σας κερνάνε, πρέπει να έχει μέγεθος δισκέτας για να θεωρηθεί 1 μερίδα.

Πηγή: www.clickatlife.gr