Θερμιδομετρητής - Θερμίδες - Δίαιτα info@calories.com.gr
Ο Ημερήσιος θερμιδομετρητής σας...

Θερμιδομετρητής Δημητριακά

Γλωσσάρι αναζήτησης Θερμίδων

ΑΔΚΜΠΡΣΤΧ

Αλεύρι Καλαμποκιού 1κιλό 3600 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 490 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 53 Θερμίδες
Αλεύρι Κριθαρένιο 1κιλό 3480 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 477 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 51 Θερμίδες
Αλεύρι Σικάλεως 1κιλό 3270 Θερμίδες
Αλεύρι Σικάλεως μαύρο Φλιτζάνι Τσαγιού 448 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 48 Θερμίδες
Αλεύρι Σόγιας 1κιλό 4210 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 488 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 57 Θερμίδες
Αλεύρι Σταριού 1κιλό 3580 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 475 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 52 Θερμίδες
Αλεύρι Σταριού πιτυρούχο 1κιλό 3330 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 463 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 49 Θερμίδες
Δημητριακά ολικής άλεσης με μέλι και καρύδια Μερίδα 117 Θερμίδες
100γρ 390 Θερμίδες
40γρ 156 Θερμίδες
Δημητριακά ολικής άλεσης σκέτα 40γρ 110 Θερμίδες
Καλαμποκάλευρο 1κιλό 3500 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 489 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 53 Θερμίδες
Καλαμπόκι βραστό ή ψητό Ένα/μία 280 Θερμίδες
Καλαμπόκι καρπός σκέτος ωμός 1κιλό 3480 Θερμίδες
Καλαμπόκι κονσέρβα 100γρ 83 Θερμίδες
Κορν-Φλέικς Φλιτζάνι Τσαγιού 100 Θερμίδες
Κουάκερ κρέμα 1 μπωλ 200 Θερμίδες
Κουάκερ ωμό 100γρ 380 Θερμίδες
Κριθάλευρο κοσκινισμένο 1κιλό 3450 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 477 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 51 Θερμίδες
Κριθάρι ολόκληρο 1κιλό 3490 Θερμίδες
Κριτσίνι Ολικής Ένα/μία 59 Θερμίδες
Μούσλι 100γρ 390 Θερμίδες
Μούσλι σοκολάτας 40γρ 165 Θερμίδες
Μπάρα δημητριακών με επικάλυψη σοκολάτας Ένα/μία 132 Θερμίδες
Μπάρα δημητριακών με φρούτα Ένα/μία 85 Θερμίδες
Μπληγούρι 1κιλό 3300 Θερμίδες
Μπληγούρι Ταμπούλι - Κυπριακή Σαλάτα Μερίδα 340 Θερμίδες
Ποπ-Κορν Φλιτζάνι Τσαγιού 120 Θερμίδες
Πόρριτζ Κουτάλι Σούπας 45 Θερμίδες
Ράις Κοφρέτες Φλιτζάνι Τσαγιού 300 Θερμίδες
Ριζογκοφρετα Ένα/μία 25 Θερμίδες
Σίκαλη ολόκληρος σπόρος 1κιλό 3340 Θερμίδες
Σιμιγδάλι 100γρ 330 Θερμίδες
Φλιτζάνι Τσαγιού 579 Θερμίδες
Σιτάρι ολόκληρος σπόρος 1κιλό 3300 Θερμίδες
Σόγια, ολόκληρος σπόρος 1κιλό 4036 Θερμίδες
Σουσάμι 100γρ 566 Θερμίδες
Κουτάλι Σούπας 180 Θερμίδες
Ταχίνι 100γρ 680 Θερμίδες
Κουταλάκι Γλυκού 48 Θερμίδες
Χαρουπάλευρο 100γρ 174 Θερμίδες
Σύνδεση
Δωρεάν Εγγραφή

για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο Αρχείο Μετρήσεων
καθώς και να κάνετε χρήση του Ημερήσιου Θερμιδομετρητή
BMI
υπολογισμός
Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
BMR
υπολογισμός
Τί είναι ο Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός
Φύλο: Γυναίκα Άνδρας
Ηλικία: Ετών
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
Φυσική Δραστηριότητα:
Ψηφοφορία
η γνώμη σας
Θα σας ενδιέφερε το Calories.com.gr να σας προτείνει εξειδικευμένους επαγγελματίες αδυνατίσματος / γυμναστικής στην περιοχή σας;
Ναι, θα με ενδιέφερε αρκετά
Όχι, δεν ενδιαφέρομαι
Eat Yourself Greek! Κατασκευή Ιστοσελίδων INTERNETi
top

Πώς υπολογίζουμε μια μερίδα;

Συνήθως, όταν λέμε «κανονική μερίδα», αναφερόμαστε στην κλασική μερίδα εστιατορίου, δηλαδή μία ποσότητα φαγητού η οποία χωρά σε ένα μέτριο βαθύ πιάτο χωρίς να ξεπερνά το χείλος του, π.χ. 1 μέτριο βαθύ πιάτο μακαρόνια ή 1 μέτρια μπριζόλα με συνοδευτικό ρύζι και λαχανικά ή 1 μέτριο πιάτο όσπρια έως το χείλος του πιάτου.

Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν κάποιοι γενικότεροι κανόνες που μπορούμε να ακολουθήσουμε σχετικά με το πόσο πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας, προκειμένου να διατηρήσουμε μια ισορροπία στη διατροφή μας. Αν, όμως, θέλετε να χειριστείτε το θέμα της μερίδας πιο συγκεκριμένα και εξειδικευμένα, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό που θα σας δώσει εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Μερίδες φρούτων και λαχανικών: Όσον αφορά τα ωμά λαχανικά, ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσετε 1 μερίδα είναι να τα κόψετε και να τα μετρήσετε σε 1 φλιτζάνι (όπου 1 φλιτζάνι = 1 μερίδα). Διαφορετικά, το μέγεθος 1 γροθιάς είναι περίπου το μέγεθος της μίας μερίδας, ενώ στα περισσότερα φρούτα, το μέτριο μέγεθος συμπληρώνει μια μερίδα (π.χ. 1 μέτριο μήλο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 μέτρια μπανάνα κ.ο.κ.). Στα μαγειρεμένα λαχανικά, η μερίδα ισούται περίπου με λίγο λιγότερο από το μισό φλιτζάνι.

Μερίδες ψαριών/θαλασσινών: Η μία μερίδα ψαριού έχει μέγεθος περίπου όσο μια μέτρια γυναικεία παλάμη και σε γραμμάρια το άπαχο ψάρι πρέπει να φτάνει ως τα 140, ενώ το λιπαρό ως τα 120. Η μερίδα θαλασσινών φτάνει τα 100-120 γραμμάρια (περίπου 12-15 μικρές γαρίδες ή 7 μεγάλες).

Μερίδες κρεατικών: Τα 100-120 γραμμάρια κρέας που συνιστούν και πάλι μια μερίδα, είναι ίσα με μια γυναικεία παλάμη και σε αυτή την περίπτωση. Ένα στήθος κοτόπουλου ή ένα μπούτι αποτελούν μια μερίδα, αρκεί να αφαιρέσετε την πέτσα.

Μερίδες οσπρίων: Όταν μαγειρεύετε φακές, φασόλια και ρεβίθια, μην ξεχνάτε ότι η μία μερίδα συμπληρώνεται με 1,5 φλιτζάνι μαγειρεμένου φαγητού, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 300 γραμμάρια.

Μερίδες λαδερών: Αν είστε λάτρεις των λαδερών, προτιμήστε τα χωρίς υπερβολές στο ψωμί –ειδικά αν κάνετε δίαιτα- και μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένου φαγητού ανά μερίδα.

Μερίδες γαλακτοκομικών: Μια μερίδα τυρί ισούται με περίπου 1 σπιρτόκουτο, ενώ 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι συνιστούν και πάλι μια μερίδα.

Μερίδες δημητριακών/ζυμαρικών: Τα δημητριακά του πρωινού πρέπει να γεμίζουν τα 2/3 μιας κούπας του καφέ, ενώ η μία μερίδα μαγειρεμένο ρύζι ή μακαρόνια αντιστοιχεί σε 2 φλιτζάνια (περίπου όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μια μερίδα ψωμιού πρέπει να έχει το μέγεθος μιας φέτας που να θυμίζει κασέτα κασετοφώνου.

Μερίδες διάφορων τροφών: Αν πρόκειται να φάτε πατάτες, η μία μερίδα τους ισοδυναμεί με 10 τηγανητές πατάτες ή 2 μικρές ψητές πατάτες (ή 1 μεγαλύτερη, όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων, όπως π.χ. σταφίδες, δεν πρέπει να ξεπερνάει το ¼ του φλιτζανιού, ενώ αν το πρόγραμμα λέει… αβγό, η μερίδα ισούται με δύο βραστά. Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ή ελαιόλαδο θεωρείται 1 μερίδα για το κάθε ένα και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των ξηρών καρπών. Στο σινεμά, φροντίστε να μην ξεπεράσετε τα 2 φλιτζάνια ποπ κορν και το κομμάτι κέικ που σας κερνάνε, πρέπει να έχει μέγεθος δισκέτας για να θεωρηθεί 1 μερίδα.

Πηγή: www.clickatlife.gr