Θερμιδομετρητής - Θερμίδες - Δίαιτα info@calories.com.gr
Ο Ημερήσιος θερμιδομετρητής σας...

Θερμιδομετρητής Σούπες

Γλωσσάρι αναζήτησης Θερμίδων

ΑΓΚΜΝΠΣΤΧΨ
CGT
Chicken and sweetcorn soup (Σούπα Κοτόπουλο με γλυκό καλαμπόκι) (Κινέζικο) 1 μπωλ 170 Θερμίδες
Chicken noodle soup (Σούπα με κοτόπουλο και noodles) (Κινέζικο) 1 μπωλ 160 Θερμίδες
Crab and sweetcorn soup (Σούπα καβουριών με γλυκό καλαμπόκι) (Κινέζικο) 1 μπωλ 155 Θερμίδες
Gai Tome ke (κοτόπουλο, καρύδα και galangel σούπα) (Ταϊλανδέζικο) Μερίδα 110 Θερμίδες
Tom Yam Gung (ζεστή και ξινή σούπα με γαρίδες) (Ταϊλανδέζικο) Μερίδα 120 Θερμίδες
Αρνί Συκωταριά Μαγειρίτσα Μερίδα 500 Θερμίδες
Γαλλική σούπα με κρεμμύδι (Γαλλικό) 1 μπωλ 375 Θερμίδες
Γαριδόσουπα 1 Πιάτο 200 Θερμίδες
Γιουβαρλάκια αυγολέμονο 1 Πιάτο 320 Θερμίδες
Γκούλας σούπα 1 Πιάτο 300 Θερμίδες
Κονσομέ Φλιτζάνι Τσαγιού 40 Θερμίδες
Κοτόζουμο Φλιτζάνι Τσαγιού 150 Θερμίδες
Κοτόπουλο 1 Πιάτο 300 Θερμίδες
Κοτόσουπα με ρύζι αυγολέμονο Μερίδα 210 Θερμίδες
Μπακαλιάρος σούπα 1 Πιάτο 157 Θερμίδες
Ντομάτες σούπα Κουτάλι Σούπας 160 Θερμίδες
Ντοματόσουπα (Αγγλικό) 1 μπωλ 150 Θερμίδες
Πικάντικη και ξινή σούπα (Hot and Sour) (Κινέζικο) 1 μπωλ 75 Θερμίδες
Σούπα βελουτέ με καλαμπόκι (Velvet Corn) (Κινέζικο) 1 μπωλ 165 Θερμίδες
Σούπα γουόν-τον με 4 γουόν-τον (Won Ton Soup) (Κινέζικο) 1 μπωλ 180 Θερμίδες
Σούπα κρέμα μανιτάρια Κουτάλα 170 Θερμίδες
Σούπα κρέμα σπαράγγια Κουτάλα 180 Θερμίδες
Σούπα με νουντλς (Chinese Noodle) (Κινέζικο) 1 μπωλ 210 Θερμίδες
Σούπα με οστρακοειδή (Γαλλικό) 1 μπωλ 500 Θερμίδες
Σούπα ντομάτα με ζυμαρικά Κουτάλα 190 Θερμίδες
Σούπα ρύζι αυγολέμονο Κουτάλα 210 Θερμίδες
Σούπα χόρτων Κουτάλα 150 Θερμίδες
Σπαράγγια σούπα-κρέμα Κουτάλα 180 Θερμίδες
Ταχινόσουπα 1 μπωλ 150 Θερμίδες
Χορτόσουπα Μερίδα 235 Θερμίδες
Ψαρόσουπα Μερίδα 350 Θερμίδες
Σύνδεση
Δωρεάν Εγγραφή

για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο Αρχείο Μετρήσεων
καθώς και να κάνετε χρήση του Ημερήσιου Θερμιδομετρητή
BMI
υπολογισμός
Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
BMR
υπολογισμός
Τί είναι ο Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός
Φύλο: Γυναίκα Άνδρας
Ηλικία: Ετών
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
Φυσική Δραστηριότητα:
Ψηφοφορία
η γνώμη σας
Θα σας ενδιέφερε το Calories.com.gr να σας προτείνει εξειδικευμένους επαγγελματίες αδυνατίσματος / γυμναστικής στην περιοχή σας;
Ναι, θα με ενδιέφερε αρκετά
Όχι, δεν ενδιαφέρομαι
Eat Yourself Greek! Κατασκευή Ιστοσελίδων INTERNETi
top

Πώς υπολογίζουμε μια μερίδα;

Συνήθως, όταν λέμε «κανονική μερίδα», αναφερόμαστε στην κλασική μερίδα εστιατορίου, δηλαδή μία ποσότητα φαγητού η οποία χωρά σε ένα μέτριο βαθύ πιάτο χωρίς να ξεπερνά το χείλος του, π.χ. 1 μέτριο βαθύ πιάτο μακαρόνια ή 1 μέτρια μπριζόλα με συνοδευτικό ρύζι και λαχανικά ή 1 μέτριο πιάτο όσπρια έως το χείλος του πιάτου.

Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν κάποιοι γενικότεροι κανόνες που μπορούμε να ακολουθήσουμε σχετικά με το πόσο πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας, προκειμένου να διατηρήσουμε μια ισορροπία στη διατροφή μας. Αν, όμως, θέλετε να χειριστείτε το θέμα της μερίδας πιο συγκεκριμένα και εξειδικευμένα, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό που θα σας δώσει εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Μερίδες φρούτων και λαχανικών: Όσον αφορά τα ωμά λαχανικά, ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσετε 1 μερίδα είναι να τα κόψετε και να τα μετρήσετε σε 1 φλιτζάνι (όπου 1 φλιτζάνι = 1 μερίδα). Διαφορετικά, το μέγεθος 1 γροθιάς είναι περίπου το μέγεθος της μίας μερίδας, ενώ στα περισσότερα φρούτα, το μέτριο μέγεθος συμπληρώνει μια μερίδα (π.χ. 1 μέτριο μήλο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 μέτρια μπανάνα κ.ο.κ.). Στα μαγειρεμένα λαχανικά, η μερίδα ισούται περίπου με λίγο λιγότερο από το μισό φλιτζάνι.

Μερίδες ψαριών/θαλασσινών: Η μία μερίδα ψαριού έχει μέγεθος περίπου όσο μια μέτρια γυναικεία παλάμη και σε γραμμάρια το άπαχο ψάρι πρέπει να φτάνει ως τα 140, ενώ το λιπαρό ως τα 120. Η μερίδα θαλασσινών φτάνει τα 100-120 γραμμάρια (περίπου 12-15 μικρές γαρίδες ή 7 μεγάλες).

Μερίδες κρεατικών: Τα 100-120 γραμμάρια κρέας που συνιστούν και πάλι μια μερίδα, είναι ίσα με μια γυναικεία παλάμη και σε αυτή την περίπτωση. Ένα στήθος κοτόπουλου ή ένα μπούτι αποτελούν μια μερίδα, αρκεί να αφαιρέσετε την πέτσα.

Μερίδες οσπρίων: Όταν μαγειρεύετε φακές, φασόλια και ρεβίθια, μην ξεχνάτε ότι η μία μερίδα συμπληρώνεται με 1,5 φλιτζάνι μαγειρεμένου φαγητού, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 300 γραμμάρια.

Μερίδες λαδερών: Αν είστε λάτρεις των λαδερών, προτιμήστε τα χωρίς υπερβολές στο ψωμί –ειδικά αν κάνετε δίαιτα- και μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένου φαγητού ανά μερίδα.

Μερίδες γαλακτοκομικών: Μια μερίδα τυρί ισούται με περίπου 1 σπιρτόκουτο, ενώ 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι συνιστούν και πάλι μια μερίδα.

Μερίδες δημητριακών/ζυμαρικών: Τα δημητριακά του πρωινού πρέπει να γεμίζουν τα 2/3 μιας κούπας του καφέ, ενώ η μία μερίδα μαγειρεμένο ρύζι ή μακαρόνια αντιστοιχεί σε 2 φλιτζάνια (περίπου όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μια μερίδα ψωμιού πρέπει να έχει το μέγεθος μιας φέτας που να θυμίζει κασέτα κασετοφώνου.

Μερίδες διάφορων τροφών: Αν πρόκειται να φάτε πατάτες, η μία μερίδα τους ισοδυναμεί με 10 τηγανητές πατάτες ή 2 μικρές ψητές πατάτες (ή 1 μεγαλύτερη, όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων, όπως π.χ. σταφίδες, δεν πρέπει να ξεπερνάει το ¼ του φλιτζανιού, ενώ αν το πρόγραμμα λέει… αβγό, η μερίδα ισούται με δύο βραστά. Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ή ελαιόλαδο θεωρείται 1 μερίδα για το κάθε ένα και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των ξηρών καρπών. Στο σινεμά, φροντίστε να μην ξεπεράσετε τα 2 φλιτζάνια ποπ κορν και το κομμάτι κέικ που σας κερνάνε, πρέπει να έχει μέγεθος δισκέτας για να θεωρηθεί 1 μερίδα.

Πηγή: www.clickatlife.gr