Θερμιδομετρητής - Θερμίδες - Δίαιτα info@calories.com.gr
Ο Ημερήσιος θερμιδομετρητής σας...

Θερμιδομετρητής Τοστ - Σάντουιτς

Γλωσσάρι αναζήτησης Θερμίδων

ΔΚΜΠΤΧ
F
Fajitas λαχανικών (Μεξικάνικο) Μερίδα 810 Θερμίδες
Διπλό cheeseburger με πατάτες και λαχανοσαλάτα (Μεξικάνικο) Ένα/μία 2120 Θερμίδες
Κοτόπουλο fajitas (Μεξικάνικο) Μερίδα 1035 Θερμίδες
Μπριός με ζαμπόν Ένα/μία 460 Θερμίδες
Μπριός με φουά-γκρα Ένα/μία 240 Θερμίδες
Μπριός σκέτο Ένα/μία 210 Θερμίδες
Πατέ και τοστ (Αγγλικό) Μερίδα 400 Θερμίδες
Τόστ (1φέτα τυρί έμμενταλ & μια φέτα βραστή γαλοπούλα) Ένα/μία 250 Θερμίδες
Τοστ Κλαμπ με ζαμπόν-τυρί-κρέας Ένα/μία 576 Θερμίδες
Τοστ με 1 φέτα ζαμπόν Ένα/μία 246 Θερμίδες
Τοστ με αυγό Ένα/μία 230 Θερμίδες
Τοστ με ζαμπόν-τυρί Ένα/μία 360 Θερμίδες
Τοστ με Κορν-Μπηφ (1 λεπτή φέτα) Ένα/μία 280 Θερμίδες
Τοστ με κοτόπουλο (1 λεπτή φέτα) Ένα/μία 227 Θερμίδες
Τοστ με κρέας (1 λεπτή φέτα) Ένα/μία 310 Θερμίδες
Τοστ με μπιφτέκι Ένα/μία 400 Θερμίδες
Τοστ με χοιρομέρι (1 λεπτή φέτα) Ένα/μία 396 Θερμίδες
Τσίλι τσίζμπεργκερ με τηγανητές πατάτες (Μεξικάνικο) Ένα/μία 775 Θερμίδες
Χάμπουργκερ (1 μεγάλο) Ένα/μία 400 Θερμίδες
Χάμπουργκερ (1 μικρό) Ένα/μία 250 Θερμίδες
Χοτ-Ντοκ με λουκάνικα Ένα/μία 230 Θερμίδες
Σύνδεση
Δωρεάν Εγγραφή

για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο Αρχείο Μετρήσεων
καθώς και να κάνετε χρήση του Ημερήσιου Θερμιδομετρητή
BMI
υπολογισμός
Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
BMR
υπολογισμός
Τί είναι ο Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός
Φύλο: Γυναίκα Άνδρας
Ηλικία: Ετών
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
Φυσική Δραστηριότητα:
Ψηφοφορία
η γνώμη σας
Θα σας ενδιέφερε το Calories.com.gr να σας προτείνει εξειδικευμένους επαγγελματίες αδυνατίσματος / γυμναστικής στην περιοχή σας;
Ναι, θα με ενδιέφερε αρκετά
Όχι, δεν ενδιαφέρομαι
Κατασκευή Ιστοσελίδων INTERNETi Eat Yourself Greek!
top

Πώς υπολογίζουμε μια μερίδα;

Συνήθως, όταν λέμε «κανονική μερίδα», αναφερόμαστε στην κλασική μερίδα εστιατορίου, δηλαδή μία ποσότητα φαγητού η οποία χωρά σε ένα μέτριο βαθύ πιάτο χωρίς να ξεπερνά το χείλος του, π.χ. 1 μέτριο βαθύ πιάτο μακαρόνια ή 1 μέτρια μπριζόλα με συνοδευτικό ρύζι και λαχανικά ή 1 μέτριο πιάτο όσπρια έως το χείλος του πιάτου.

Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν κάποιοι γενικότεροι κανόνες που μπορούμε να ακολουθήσουμε σχετικά με το πόσο πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας, προκειμένου να διατηρήσουμε μια ισορροπία στη διατροφή μας. Αν, όμως, θέλετε να χειριστείτε το θέμα της μερίδας πιο συγκεκριμένα και εξειδικευμένα, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό που θα σας δώσει εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Μερίδες φρούτων και λαχανικών: Όσον αφορά τα ωμά λαχανικά, ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσετε 1 μερίδα είναι να τα κόψετε και να τα μετρήσετε σε 1 φλιτζάνι (όπου 1 φλιτζάνι = 1 μερίδα). Διαφορετικά, το μέγεθος 1 γροθιάς είναι περίπου το μέγεθος της μίας μερίδας, ενώ στα περισσότερα φρούτα, το μέτριο μέγεθος συμπληρώνει μια μερίδα (π.χ. 1 μέτριο μήλο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 μέτρια μπανάνα κ.ο.κ.). Στα μαγειρεμένα λαχανικά, η μερίδα ισούται περίπου με λίγο λιγότερο από το μισό φλιτζάνι.

Μερίδες ψαριών/θαλασσινών: Η μία μερίδα ψαριού έχει μέγεθος περίπου όσο μια μέτρια γυναικεία παλάμη και σε γραμμάρια το άπαχο ψάρι πρέπει να φτάνει ως τα 140, ενώ το λιπαρό ως τα 120. Η μερίδα θαλασσινών φτάνει τα 100-120 γραμμάρια (περίπου 12-15 μικρές γαρίδες ή 7 μεγάλες).

Μερίδες κρεατικών: Τα 100-120 γραμμάρια κρέας που συνιστούν και πάλι μια μερίδα, είναι ίσα με μια γυναικεία παλάμη και σε αυτή την περίπτωση. Ένα στήθος κοτόπουλου ή ένα μπούτι αποτελούν μια μερίδα, αρκεί να αφαιρέσετε την πέτσα.

Μερίδες οσπρίων: Όταν μαγειρεύετε φακές, φασόλια και ρεβίθια, μην ξεχνάτε ότι η μία μερίδα συμπληρώνεται με 1,5 φλιτζάνι μαγειρεμένου φαγητού, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 300 γραμμάρια.

Μερίδες λαδερών: Αν είστε λάτρεις των λαδερών, προτιμήστε τα χωρίς υπερβολές στο ψωμί –ειδικά αν κάνετε δίαιτα- και μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένου φαγητού ανά μερίδα.

Μερίδες γαλακτοκομικών: Μια μερίδα τυρί ισούται με περίπου 1 σπιρτόκουτο, ενώ 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι συνιστούν και πάλι μια μερίδα.

Μερίδες δημητριακών/ζυμαρικών: Τα δημητριακά του πρωινού πρέπει να γεμίζουν τα 2/3 μιας κούπας του καφέ, ενώ η μία μερίδα μαγειρεμένο ρύζι ή μακαρόνια αντιστοιχεί σε 2 φλιτζάνια (περίπου όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μια μερίδα ψωμιού πρέπει να έχει το μέγεθος μιας φέτας που να θυμίζει κασέτα κασετοφώνου.

Μερίδες διάφορων τροφών: Αν πρόκειται να φάτε πατάτες, η μία μερίδα τους ισοδυναμεί με 10 τηγανητές πατάτες ή 2 μικρές ψητές πατάτες (ή 1 μεγαλύτερη, όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων, όπως π.χ. σταφίδες, δεν πρέπει να ξεπερνάει το ¼ του φλιτζανιού, ενώ αν το πρόγραμμα λέει… αβγό, η μερίδα ισούται με δύο βραστά. Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ή ελαιόλαδο θεωρείται 1 μερίδα για το κάθε ένα και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των ξηρών καρπών. Στο σινεμά, φροντίστε να μην ξεπεράσετε τα 2 φλιτζάνια ποπ κορν και το κομμάτι κέικ που σας κερνάνε, πρέπει να έχει μέγεθος δισκέτας για να θεωρηθεί 1 μερίδα.

Πηγή: www.clickatlife.gr