Θερμιδομετρητής - Θερμίδες - Δίαιτα info@calories.com.gr
Ο Ημερήσιος θερμιδομετρητής σας...

Θερμιδομετρητής Σαλάτες

Γλωσσάρι αναζήτησης Θερμίδων

ΑΒΚΛΜΝΠΡΣΤΦΧ
Y
Yam Talay (σαλάτα θαλασσινών) χωρίς σάλτσα (Ταϊλανδέζικο) Μερίδα 150 Θερμίδες
Αγγούρι-Τζατζίκι Κουτάλι Σούπας 75 Θερμίδες
Αγγουροντοματοσαλάτα Μερίδα 153 Θερμίδες
Αμπελοφάσουλα σαλάτα Μερίδα 310 Θερμίδες
Αντίδια βραστό σαλάτα Μερίδα 160 Θερμίδες
Βρούβες σαλάτα με 1 κ σούπας λάδι Μερίδα 187 Θερμίδες
Κάρδαμος σαλάτα Μερίδα 120 Θερμίδες
Καρότα σαλάτα ωμά με 1 κ. σούπας λαδολέμονο Μερίδα 176 Θερμίδες
Κολοκυθάκια βραστά σαλάτα Μερίδα 140 Θερμίδες
Κουκιά ξερά βραστά σαλάτα Μερίδα 380 Θερμίδες
Κουνουπίδι βραστό χωρίς λάδι Μερίδα 30 Θερμίδες
Κουνουπίδι γιαχνί Μερίδα 190 Θερμίδες
Κουνουπίδι σαλάτα με 1 κ. σούπας λάδι Μερίδα 186 Θερμίδες
Κουνουπίδι τηγανητό Μερίδα 280 Θερμίδες
Λαχανοσαλάτα Μερίδα 144 Θερμίδες
Μαρουλοσαλάτα Μερίδα 124 Θερμίδες
Μαυρομάτικα σαλάτα Μερίδα 490 Θερμίδες
Μελιτζανοσαλατα Κουτάλι Σούπας 98 Θερμίδες
Μπρόκολο βραστό σαλάτα Μερίδα 212 Θερμίδες
Ντοματοσαλάτα με αγγούρι Μερίδα 154 Θερμίδες
Ντοματοσαλάτα χωρίς αγγούρι Μερίδα 180 Θερμίδες
Παντζάρια σαλάτα Μερίδα 200 Θερμίδες
Πατάτες βραστές σαλάτα Μερίδα 196 Θερμίδες
Πατατοσαλότα με μαγιονέζα Κουτάλι Σούπας 60 Θερμίδες
Ραδίκια βρασμένα χωρίς λάδι 1κιλό 330 Θερμίδες
Ραδίκια νερόβραστα Μερίδα 66 Θερμίδες
Ραδίκια σαλάτα με 1 κ. σούπας λάδι Μερίδα 223 Θερμίδες
Ρεβίθια σαλάτα Μερίδα 410 Θερμίδες
Ρεγγοσαλάτα Κουτάλι Σούπας 120 Θερμίδες
Ρώσικη Σαλάτα Κουτάλι Σούπας 108 Θερμίδες
Σαλάτα με ψητό τυρί κατσικίσιο (Γαλλικό) Μερίδα 240 Θερμίδες
Σαλάτα του Καίσαρα Ένα/μία 535 Θερμίδες
Σέλινο αυγολέμονο Μερίδα 224 Θερμίδες
Σέσκουλα σαλάτα Μερίδα 120 Θερμίδες
Σκορδαλιά Κουτάλι Σούπας 95 Θερμίδες
Σπαράγγια σαλάτα με σάλτσα (2 σπαράγγια) Ένα/μία 110 Θερμίδες
Τζατζίκι Κουτάλι Σούπας 75 Θερμίδες
Τονοσαλάτα Κουτάλι Σούπας 95 Θερμίδες
Τοραμοσαλάτα σπιτικιά Κουτάλι Σούπας 120 Θερμίδες
Φακές Σαλάτα Μερίδα 186 Θερμίδες
Φασόλια ξερά σαλάτα Μερίδα 403 Θερμίδες
Φρουτοσαλάτα βρασμένη με σιρόπι 1 μπωλ 180 Θερμίδες
Φρουτοσαλάτα ωμή 1 μπωλ 100 Θερμίδες
Χόρτα Βλήτα 100γρ 20 Θερμίδες
Σύνδεση
Δωρεάν Εγγραφή

για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο Αρχείο Μετρήσεων
καθώς και να κάνετε χρήση του Ημερήσιου Θερμιδομετρητή
BMI
υπολογισμός
Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
BMR
υπολογισμός
Τί είναι ο Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός
Φύλο: Γυναίκα Άνδρας
Ηλικία: Ετών
Βάρος: Κιλά
Ύψος: Εκατοστά
Φυσική Δραστηριότητα:
Ψηφοφορία
η γνώμη σας
Θα σας ενδιέφερε το Calories.com.gr να σας προτείνει εξειδικευμένους επαγγελματίες αδυνατίσματος / γυμναστικής στην περιοχή σας;
Ναι, θα με ενδιέφερε αρκετά
Όχι, δεν ενδιαφέρομαι
Eat Yourself Greek! Κατασκευή Ιστοσελίδων INTERNETi
top

Πώς υπολογίζουμε μια μερίδα;

Συνήθως, όταν λέμε «κανονική μερίδα», αναφερόμαστε στην κλασική μερίδα εστιατορίου, δηλαδή μία ποσότητα φαγητού η οποία χωρά σε ένα μέτριο βαθύ πιάτο χωρίς να ξεπερνά το χείλος του, π.χ. 1 μέτριο βαθύ πιάτο μακαρόνια ή 1 μέτρια μπριζόλα με συνοδευτικό ρύζι και λαχανικά ή 1 μέτριο πιάτο όσπρια έως το χείλος του πιάτου.

Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν κάποιοι γενικότεροι κανόνες που μπορούμε να ακολουθήσουμε σχετικά με το πόσο πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας, προκειμένου να διατηρήσουμε μια ισορροπία στη διατροφή μας. Αν, όμως, θέλετε να χειριστείτε το θέμα της μερίδας πιο συγκεκριμένα και εξειδικευμένα, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό που θα σας δώσει εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Μερίδες φρούτων και λαχανικών: Όσον αφορά τα ωμά λαχανικά, ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσετε 1 μερίδα είναι να τα κόψετε και να τα μετρήσετε σε 1 φλιτζάνι (όπου 1 φλιτζάνι = 1 μερίδα). Διαφορετικά, το μέγεθος 1 γροθιάς είναι περίπου το μέγεθος της μίας μερίδας, ενώ στα περισσότερα φρούτα, το μέτριο μέγεθος συμπληρώνει μια μερίδα (π.χ. 1 μέτριο μήλο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 μέτρια μπανάνα κ.ο.κ.). Στα μαγειρεμένα λαχανικά, η μερίδα ισούται περίπου με λίγο λιγότερο από το μισό φλιτζάνι.

Μερίδες ψαριών/θαλασσινών: Η μία μερίδα ψαριού έχει μέγεθος περίπου όσο μια μέτρια γυναικεία παλάμη και σε γραμμάρια το άπαχο ψάρι πρέπει να φτάνει ως τα 140, ενώ το λιπαρό ως τα 120. Η μερίδα θαλασσινών φτάνει τα 100-120 γραμμάρια (περίπου 12-15 μικρές γαρίδες ή 7 μεγάλες).

Μερίδες κρεατικών: Τα 100-120 γραμμάρια κρέας που συνιστούν και πάλι μια μερίδα, είναι ίσα με μια γυναικεία παλάμη και σε αυτή την περίπτωση. Ένα στήθος κοτόπουλου ή ένα μπούτι αποτελούν μια μερίδα, αρκεί να αφαιρέσετε την πέτσα.

Μερίδες οσπρίων: Όταν μαγειρεύετε φακές, φασόλια και ρεβίθια, μην ξεχνάτε ότι η μία μερίδα συμπληρώνεται με 1,5 φλιτζάνι μαγειρεμένου φαγητού, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 300 γραμμάρια.

Μερίδες λαδερών: Αν είστε λάτρεις των λαδερών, προτιμήστε τα χωρίς υπερβολές στο ψωμί –ειδικά αν κάνετε δίαιτα- και μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένου φαγητού ανά μερίδα.

Μερίδες γαλακτοκομικών: Μια μερίδα τυρί ισούται με περίπου 1 σπιρτόκουτο, ενώ 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι συνιστούν και πάλι μια μερίδα.

Μερίδες δημητριακών/ζυμαρικών: Τα δημητριακά του πρωινού πρέπει να γεμίζουν τα 2/3 μιας κούπας του καφέ, ενώ η μία μερίδα μαγειρεμένο ρύζι ή μακαρόνια αντιστοιχεί σε 2 φλιτζάνια (περίπου όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μια μερίδα ψωμιού πρέπει να έχει το μέγεθος μιας φέτας που να θυμίζει κασέτα κασετοφώνου.

Μερίδες διάφορων τροφών: Αν πρόκειται να φάτε πατάτες, η μία μερίδα τους ισοδυναμεί με 10 τηγανητές πατάτες ή 2 μικρές ψητές πατάτες (ή 1 μεγαλύτερη, όσο το ποντίκι του υπολογιστή). Μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων, όπως π.χ. σταφίδες, δεν πρέπει να ξεπερνάει το ¼ του φλιτζανιού, ενώ αν το πρόγραμμα λέει… αβγό, η μερίδα ισούται με δύο βραστά. Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ή ελαιόλαδο θεωρείται 1 μερίδα για το κάθε ένα και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των ξηρών καρπών. Στο σινεμά, φροντίστε να μην ξεπεράσετε τα 2 φλιτζάνια ποπ κορν και το κομμάτι κέικ που σας κερνάνε, πρέπει να έχει μέγεθος δισκέτας για να θεωρηθεί 1 μερίδα.

Πηγή: www.clickatlife.gr